Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS longhaul tråd

pswe

Medlem
Såg någon på Instagram som för 9h sen la ut tack SAS för ett extra dygn i New York pga motorproblem? Vilken linje och kärra? Allt ser ut att gå normalt eller var det en gammal update från 31/3 när SK908 blev kvar?

903 från Stockholm är inställd idag, såg någonstans på forumet att någon blivit ombokad redan igår via Oslo så det verkar vara planerat på något sätt.
 

fcx

Medlem
Sk939 kom inte en meter idag, någon som vet varför?

Var ursprungligen bokad på den, men jag var tvungen att boka om resan för några dagar sedan.
 

palmen

Moderator
Sk939 kom inte en meter idag, någon som vet varför?

Var ursprungligen bokad på den, men jag var tvungen att boka om resan för några dagar sedan.
Polare ombord, enda jag hört är att det var teknik och han bokades om via EWR och vidare med 6h United inrikes.
 

airac

Medlem
Sitter på SK946, tror LN-RKU, vi är något sen och fortfarande vid gaten på Chicago. APUn hat lagt av på SK945 flygningen. Risk för försening från Arlanda eller RKP ersättning, beroende på om/när det ska lagas.
 

pswe

Medlem
Sitter på SK946, tror LN-RKU, vi är något sen och fortfarande vid gaten på Chicago. APUn hat lagt av på SK945 flygningen. Risk för försening från Arlanda eller RKP ersättning, beroende på om/när det ska lagas.
RKU kom iväg fint mot Kalifornien idag så det löste de. Däremot verkar RKR må dåligt, eller åtminstone blev 903 till Newark inställd idag.
 

AABack2ARN

Medlem
Däremot verkar RKR må dåligt, eller åtminstone blev 903 till Newark inställd idag.

Verkar först skjutits på till 15:30 innan de gav upp och ställde flighten. I och med det har man väl lyckats omöjliggöra de flesta ombokningsmöjligheterna via Europa? :( Eller bokades någon om innan?
 
Toppen