onzai
Medlem
Hoppas det inte blir följdförseningar på det då vi ska hem från Chicago i morgon...
Det blir nog eftersom i SK963 kl 11.24 DEP TPE mot HKG
Hoppas det inte blir följdförseningar på det då vi ska hem från Chicago i morgon...
Söndagens avgång blir nog försenad, om SAS inte lyckas "stuva om" någon maskin.Hoppas det inte blir följdförseningar på det då vi ska hem från Chicago i morgon...
Hong Kong har onekligen varit utsatt både för väder och teknik de senaste veckorna.
En undran hade SAS flyget över en besättning till TPE?
Visa bifogad bild 66740
Enligt Swedavia så är den beräknad ankomst till ARN 19.30Förmodligen flugit över besättning, det matchar tidsmässigt, förövrigt ber DEP SOM SK964 1430
Hur kan det vara planerat så att det är riktigt tight schedule ibland mellan slingorna medan flyget ibland står på backen länge innan det får flyga? LN-RKP har (enligt flightradar24.com) stått i CPH sedan 25/8?
Undrar också varför, återigen tex flightradar24 skriver ut reg på kommande flyg länge innan avgång medan tex SK925 som ska avgå bara om några timmar, inte verkar ha någon planerad kärra?
Edit: Jag skrev det i den här tråden då jag misstänker att svaret kommer ha att göra med topic.