Senaste nytt

Inofficiell Göteborgsträff #8 2015, torsdag 20 augusti, kl 18:00

Augustiträff, dagar jag kan delta.


  • Total voters
    14

ChabbeT

Medlem
När jag kollade så var Radissons alla hotell fulla, Scandic hänvisade till Trollhättan men det var på lördagen är på resa den 20 de, jag tror att du blandar ihop mig med någon annan, jag är rätt tragisk person!
Kommer ner vid ett annat tillfälle.
Men du kan väl hänga på resan till LHR den 12 sep, eller resa även till LHR från GOT den 25 okt blir en tråkig begravningsresa av linjen, retur från STN den 26 okt
Jag ich min bror satt på raden bredvid din du var allt annat än trist min bäste herre. Jo jag kollade också 22/8 enl trivago fanns en del. Ska kolla grav-öl resan i slutet av oktober tyvärr e LHR träffen på en av jourdygnen
 

GOTATH

Medlem
Det är ju lite synd att jag missar träffen nu när det är så många nya ansikten som verkar komma. @011430121 är allt annat än en tragisk person! Och jag har antagligen träffat dig @ChabbeT på Aten-resan, men har dock luddiga minnen då jag var rätt bra i gasen så att säga :)
 

David

Medlem
Då de flesta kan antingen torsdag eller lördag, om jag har summerat rätt, så tycker jag att vi kör såväl torsdag som lördag.

Detta betyder alltså träff både 20/8 och 22/8.

Vänligen bekräfta nedan ifall ni kommer 20:e eller 22:e så att jag kan boka rätt storlek på bord. Träffen den 22:e börjar som vanligt 16:00.
 

011430121

Medlem
Då de flesta kan antingen torsdag eller lördag, om jag har summerat rätt, så tycker jag att vi kör såväl torsdag som lördag.

Detta betyder alltså träff både 20/8 och 22/8.

Vänligen bekräfta nedan ifall ni kommer 20:e eller 22:e så att jag kan boka rätt storlek på bord. Träffen den 22:e börjar som vanligt 16:00.
David kom till Stockholm den 22:E!
 
Toppen