Senaste nytt

Inofficiell Göteborgsträff #5 2015, lördag 23 maj, kl 16:00

Lonelyflyer

Medlem
Ja kommer definitivt inte till 16 inser jag nu. Ska hjälpa en kompis som springer varvet o ta emot i mål och det beräknas vara runt 17-tiden
Beställ mat om inte ja dykt upp när folk är hungriga!, törs inte säga hur sent det blir
 

David

Medlem
Kul! Mailar iväg en justering av bordbokning och hoppas att de inte har problem att utöka antalet sittplatser såhär kort inpå.

Dyker kanske upp, beror på hur strejken utvecklas med SAS. Har fortfarande förra sommarens avhopp i minne!

Om det är möjligt, med tanke på bordsboknings osv?

Jag kunde inte lägga till några sittplatser på bokningen då de var helt fullbokade. Jag misstänker att det är så med de flesta restauranger. Det vi kan göra är att hänga utanför och hoppas på att få några av de bord som inte går att boka på uteserveringen. Dock skall det bli 14 grader och molnigt, så kanske inte ett så roligt alternativ...
 

David

Medlem
Tror att det är fullt överallt, det är Göteborgsvarvet och då är oftast alla ställen fulla. Ölrepubliken är fulla vanliga lördagar också, det är iaf min erfarenhet.

Min kontakt på Gothia brukar vara flexibel och lösa grejer men denna gång var det ett "nej, det är fullbokat". Såklart försöker vi knö på plats, annars får vi väl gå och käka hel special hos Lasse på Heden istället. :)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Jag får meddela i bättre tid och dyka upp på nästa träff istället! :)
 
Toppen