Senaste nytt

Inofficiell Göteborgsträff #3 2014, lördag 22 mars, kl 17

Tak til alle for en hyggelig aften med lidt EuroBonus point som ekstra bonus. Tjeneren kunne dog ikke forstå hvorfor mit EuroBonus kort ikke kun læses som kreditkort, måske har hun aldrig set et der ikke var co-branded:confused:
 

rob74

Medlem
Tak til alle for en hyggelig aften med lidt EuroBonus point som ekstra bonus. Tjeneren kunne dog ikke forstå hvorfor mit EuroBonus kort ikke kun læses som kreditkort, måske har hun aldrig set et der ikke var co-branded:confused:

Samma som när jag var på förra träffen. Fick registrera poängen med mitt SAS/Diners och sedan betala med mitt SAS/Amex...
 

mry

Medlem
De skulle efterregistrera mina poäng sa de sist, har dock inte sett dem ännu så får väl maila dem igen antar jag...
 

mry

Medlem
Jasså, du fick aldrig in dem efter förra träffen? Mina trillade in så snällt och fint någon vecka senare... :)

Jag har inte orkat tagit tag i varken det där eller de saker jag köpte i baren på radisson royal viking som med ska ge poäng, drar de ett betalkort där så verkar den balla ur. De kan inte backa och göra om eller makulera notan och börja om ifall man drar amex kortet där...
 
Toppen