Inofficiell BusinessClass.se virtuell träff torsdagen den 21 januari 2021 kl. 18.00 --

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av NotRyan, 17 December 2020.

1. NotRyan

NotRyan Medlem

Datum: Torsdag den 21 januari 2021, kl. 18.00 och framåt
    Plats: Microsoft Teams: Join conversation

Välkommen till den första träffen på det nya året. Vi fortsätter med de virtuella träffarna på "Stockholms-tiden" under det första halvåret.

Vi får se när vi kan återuppta träffarna på Made in Sweden igen, förhoppningsvis till sommaren om alla har blivit vaccinerade och smittspridningen avtagit.

Jag har en tanke om att när vi kan återgå till de fysiska träffarna, också fortsätta med virtuella med någon regelbundenhet då vi har en del intresserade på andra orter som gärna vill vara med.

Om det skulle bli problem med uppkopplingen så kan ni antingen skicka PM till mig här, eller datorpost till: notryan@notryan.se

Välkomna!!!

Kommer:
    NotRyan

Kanske:

2. NotRyan

NotRyan Medlem

Välkomna allihop till årets första virtuella inofficiella träff på torsdag den 21 januari! :)

jsn och Berglund gillar detta.
  3. aruba1

aruba1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Taggen

Taggen Medlem

5. Thornado

Thornado Medlem

6. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Räknar med att kunna dyka upp

7. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske.

8. NotRyan

NotRyan Medlem

Anmälda hittills, men du som inte anmält dig. Skriv en rad och dyk upp, eller om du får en ingivelse, dyk bara upp och lys upp tillställningen med ditt deltagande... ;):

Kommer:
    NotRyan
    aruba1
    Taggen
    Thornado
    palmen

Kanske:
    Ricci

FF#1 gillar detta.
  9. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är gärna med en stund.

10. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Deltar gärna … dock, mycket annat just nu, så vi får se om jag har möjlighet. I alla fall en ambition ... :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!