Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Teams-träff lördagen den 18 april 2020 kl. 16.00 --

intuition

Medlem
Måste vara något fel på min ipad dårå, för där ligger visst en Teams på den... ;)
IMG_20200418_065541.jpeg
 
Jodå jag kan ladda ned den på min iPad men den går inte att regga med min e-post eftersom appen hävdar med en dåres envishet att jag har en skolversion när jag försöker regga mig. Vad puttemjuk fått den idén ifrån är obegripligt...
 

intuition

Medlem
Deras tänk är väl att låsa in organisationer i sina prenumerationer, dvs det finns någon sorts koppling till domänen din epost tillhör tror jag. Kan du inte regga ett nytt outlook.com konto och köra med det?
 
Deras tänk är väl att låsa in organisationer i sina prenumerationer, dvs det finns någon sorts koppling till domänen din epost tillhör tror jag. Kan du inte regga ett nytt outlook.com konto och köra med det?
Jag har ett gmailkonto som inte innehåller något företagsnamn alls. Så jag förstår inte varför det ska gå att regga…
 

NotRyan

Medlem
Då har vi löst det för airbus380.se..

Jag upptäckte att man inte ansluts korrekt om man använder länken jag klistrade in i första inlägget, så du måste skicka din e-post adress till notryan@notryan.se eller till min inkorg här så kommer det en inbjudan till din inkorg med länk till mötet.
 
Toppen