Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 22 februari 2020 kl. 16.00 --

NotRyan

Medlem
Datum: Lördag den 22 februari 2020, kl. 16.00 och framåt
Plats: Made in Sweden, Folkungagatan 102, 116 30 STOCKHOLM
Google maps: Folkungagatan 102, 116 30 STOCKHOLM

Skriv gärna om du kommer eller kanske kommer i tråden så kan vi se ungefär hur många vi blir.

Om du får förhinder och inte kan komma så är ju det helt okay, och skriv då gärna en rad om du redan har anmält dig så är det lättare att planera.

Välkommen allihopa, om du inte har varit på någon träff innan så är du också naturligtvis hjärtligt välkommen. Vi gillar både nya och gamla vänner :)

Kommer:

NotRyan

Kanske:
 

M.K

Medlem
Jag ska vara hemma i stan denna lördag så anmäler mig självklart denna gång!

Vem vet, kanske denna trevliga restaurang på sköna Söder hunnit gå med i Everyday till dess också för en extra liten bonus under kvällen? ;)
 
Stället som vi nu mera håller alla träffar på måste vara ett av dom bästa.
Hatten av till NotRyan.
Prata sist med ägaren, han kom in på sin lediga dag just pga att vi skulle ha våra träff.
Han berömde oss alla att vi alltid är så trevliga och alltid ordning och reda.
Det är aldrig fel på notan och alla har koll på sitt.
Sen att dom tar amex är ju ett stort plus i kanten.

Så en liten hyllning till NotRyan som fortsätter hålla i detta och restaurangen Made In Sweden.
 
Last edited:

NotRyan

Medlem
Stället som vi nu mera håller alla träffar på måste vara ett av dom bästa.
Hatten av till NotRyan.
Prata sist med ägaren, han kom in på sin lediga dag just pga att vi skulle ha våra träff.
Han berömde oss alla att vi alltid är så trevliga och alltid ordning och reda.
Det är aldrig fel på notan och alla har koll på sitt.
Sen att dom tar amex är ju ett stort plus i kanten.

Så en liten hyllning till NotRyan som fortsätter hålla i detta och restaurangen Made In Sweden.
Jag tackar och passar över den hyllningen till vännen @011430121 som ledde oss in till Made in Sweden.
 
Toppen