Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 22 augusti 2015 kl. 16.00 --

011430121

Medlem
Tack alla som var på Monks ikväll, trevligt att träffa två nya medlemmar, samt som vanligt trevligt när medlemmar tar sig från Göteborg och Luleå för att närvara.
Bokade inget i kväll men @bnr håller på att sy i hop några BC resor!
Kan säga minst lika spännande som vilka nya destinationer SAS skulle lansera, kanske dax att starta en gissnings tråd vad dessa resor kommer att gå till!
 
Tack alla som var på Monks ikväll, trevligt att träffa två nya medlemmar, samt som vanligt trevligt när medlemmar tar sig från Göteborg och Luleå för att närvara.
Bokade inget i kväll men @bnr håller på att sy i hop några BC resor!
Kan säga minst lika spännande som vilka nya destinationer SAS skulle lansera, kanske dax att starta en gissnings tråd vad dessa resor kommer att gå till!
Måhända Iran... Isåfall är jag intresserad.
 

ESSA

Medlem
Mitt lördagsnöje.
Tacksam för att jag fick hjälp av överblivet smärtstillande.
image.jpg

Flytta mandlar...
 

Wendestam

Medlem
Som en av de "nya" på Monks ikväll måste jag bara säga ett stort tack! Visste inte riktigt vad jag gav mig in på och förväntade mig av kvällen mer än att få träffa likasinnade, lära känna nya människor samt få dricka några öl i augustisolen. Nu infriades alla dessa förväntningar med råge och jag hade en riktigt kul kväll :)
Dock fick jag kalla kårar, trots att jag hade passet med mig, när några runt bordet började smida planer om att spontanboka TK:s sista avgång till IST i natt med retur i morgon. Helt plötsligt blev jag spik nykter, insåg att jag nog tog ett snedsteg senast jag var på toaletten varpå jag kände mig tvungen att tacka för mig, beställa en taxi hem och ta natt. Vuxenpoäng?! :confused:
Stort tack till alla och hoppas ni hann med flighten till IST! ;)
 
Toppen