Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 14 juni kl. 16.00

Jag har missat denna tråd helt och hållet. Får man komma? Jag är ingen fantast av öl men ser att det verkar finnas ett litet utbud med vin? Någon som kan svara på om det går att få en GT också? :D
 

Dr. Miles

Expert
Jag har missat denna tråd helt och hållet. Får man komma? Jag är ingen fantast av öl men ser att det verkar finnas ett litet utbud med vin? Någon som kan svara på om det går att få en GT också? :D

Monks utbud av viner är i alla fall bättre än té. Det fanns bara Lipton Yellow Label och vattenkokare var trasigt vid flera tillfället...
 

agehall

Medlem
Jag har missat denna tråd helt och hållet. Får man komma?

Ursäkta om jag är lite burdus nu, men det där är faktiskt en av de dummaste frågorna jag har sätt här. Alla är givetvis välkomna! Ena anledningen att vi vill att man ska anmäla sig här, är så att vi kan förvarna Monks lite om vi förväntas bli 2, 20 eller 200 pers.

Detta blir min första träff på Monks. Någon får gärna agera fadder! :)

Du kommer nog in i det snabbt. En del har kommenterat att det kan framstå som att vi inte är så bra på att prata med nykomlingar, men det kommer nog mest av att vi som setts tidigare har mycket som hänt sedan sist vi sågs som vi vill delge varandra. Hoppa in i diskussionerna bara!
 

011430121

Medlem
Ursäkta om jag är lite burdus nu, men det där är faktiskt en av de dummaste frågorna jag har sätt här!

Nu vet vi att det inte finns några dumma frågor, bara dumma svar, men när det gäller agehall så har alla överseende med ett burdust svar.
Det finns en nackdel med att komma på dessa events, dom blir beroende framkallande, det är så många personer som sitter inne med erfarenhet och kunnande när det gäller resor, samt att alla är trevliga!
 
Toppen