Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 13 juni 2015 kl. 16.00 --

palmen

Moderator
Kanske.

Om jag kommer tar jag med mig ett gäng frigolitkartonger för frakt av flaskor som jag vet att ett par av er var intresserade av!
Om det är möjligt så paxar jag en (om jag kan komma dit).
Det är dock bara ett kanske för min medverkan, krockar med lite andra åtaganden så besked kommer senare.
 

RickardG

Medlem
Om det är möjligt så paxar jag en (om jag kan komma dit).
Det är dock bara ett kanske för min medverkan, krockar med lite andra åtaganden så besked kommer senare.
Jag är inte heller helt säker på att jag kan dyka upp, men om jag kommer slänger jag in de fyra lådor jag har tomma i bilen! Annars har jag 20 lådor till på väg in om ett par veckor.
 

NotRyan

Medlem
Uppdaterad lista 8/6

Kommer:
NotRyan
GOTATH
011430121
rvarttinen
David
doc
nota bene
Jan Petterson
mry
ESSA
Tommy
fcx

Kanske:

Dr. Miles
airbus380.se
Jonas C
RickardG
bnr
palmen
 
Last edited:

NotRyan

Medlem
  • @Jonas C får ta och komma till Stockholm på lördag tycker jag... :)
  • @bnr och @palmen räknar jag med som vanligt även om ni står som kanske :)
  • @airbus380.se var det (för) länge sedan man såg....
  • @Dr. Miles är saknad bara han är borta från en träff, så du är varmt välkommen
  • @RickardG är mycket välkommen, vi är ett helgalet gäng som brukar ha väldigt trevligt på träffarna
  • Alla andra som inte anmält sig, passa på att göra det. Det kommer att bli himla kul med en massa gott resesnack. Vi kommer även att få besök av några Göteborgare vilket borgar för en massa skönt tjöt...
 

011430121

Medlem
Verkligen roligt att några ur GOT gänget kommer, men vi sakar väl @Ulla när @mry
Saknar många även från STO/MMA/CPH så här när det är sista Monks inför sommaren
Vädret ser ut att bli hyffsat enligt yr.no
upload_2015-6-8_12-43-39.png
 

Attachments

  • upload_2015-6-8_12-43-25.png
    upload_2015-6-8_12-43-25.png
    4,3 KB · Visningar: 83
Last edited:

agehall

Medlem
Planen var att dyka upp men eftersom jag måste bli klar med saker hemma innan jag drar till USA på jobb, så är det tveksamt ifall jag törs dyka upp. Det går så lätt halva söndagen då också...
 
Toppen