Senaste nytt

Inofficiell BC träff Hong Kong 8e dec 2018

squeezen

Medlem
2EDAA287-BCFE-424E-B5B2-4ED3CFFABA7B.png
Nån sugen på att dela denna first class superdeal?
 

Silverfux

Medlem
Hur är det med sena avgångarna från Zurich, är det full servering eller reducerad? Tänkte typ som den ovan som avgår 22.40. Eller den som går tillbaka från Hongkong kl 00.15. Sökt men inte hittat någon sådan info någonstans...
 

Senator

Moderator
Hur är det med sena avgångarna från Zurich, är det full servering eller reducerad? Tänkte typ som den ovan som avgår 22.40. Eller den som går tillbaka från Hongkong kl 00.15. Sökt men inte hittat någon sådan info någonstans...

Full servering men kan upplevas som lite stressad då en del vill sova direkt.

Dock har B77W en semi-suite så det är enklare att avskilja sig for de som sover.
 

squeezen

Medlem
Tyvärr får jag nu banga ur denna träff.

Farsan fyller 60 den 5:e och nu med Swiss/LH first superdeal så bokade jag och min bror honom och oss själva till Shanghai där vi kommer besöka en gammal vän till honom. Allt är en total överraskning såklart.
Det betyder dessvärre att jag nu är borta över denna helgen.
 

palmen

Moderator
Tyvärr får jag nu banga ur denna träff.

Farsan fyller 60 den 5:e och nu med Swiss/LH first superdeal så bokade jag och min bror honom och oss själva till Shanghai där vi kommer besöka en gammal vän till honom. Allt är en total överraskning såklart.
Det betyder dessvärre att jag nu är borta över denna helgen.
Varför bokade ni inte Hong Kong och flög in din fars vän dit istället? Har ju hänt att folk flygit in från Shanghai tidigare för att delta i denna tradition ;)
 

pqvst

Medlem
OBS: För er som har fått ny routing till Hong Kong med nya direktflyget från CPH med SAS, det verkar som att man måste ringa in för att bekräfta ändringen och få en ny e-ticket... Min bokning verkade ha hamnat i limbo, men kundtjänst kunde fixa det direkt.
 

Kaykay

Medlem
OBS: För er som har fått ny routing till Hong Kong med nya direktflyget från CPH med SAS, det verkar som att man måste ringa in för att bekräfta ändringen och få en ny e-ticket... Min bokning verkade ha hamnat i limbo, men kundtjänst kunde fixa det direkt.
Ändrade min bokning nu åker hem 10/12 istället.
 

palmen

Moderator
OBS: För er som har fått ny routing till Hong Kong med nya direktflyget från CPH med SAS, det verkar som att man måste ringa in för att bekräfta ändringen och få en ny e-ticket... Min bokning verkade ha hamnat i limbo, men kundtjänst kunde fixa det direkt.
Det var det första jag gjorde för att försökra mig om vettiga platser på det nya flyget när jag var tvungen att ändra datum. Förhoppningsvis blir det inga fler "överraskningar" med denna resa nu
 

pqvst

Medlem
Det var det första jag gjorde för att försökra mig om vettiga platser på det nya flyget när jag var tvungen att ändra datum. Förhoppningsvis blir det inga fler "överraskningar" med denna resa nu

Angående överraskningar, upptäckte precis att Plusgrade inte verkar fungera på nya flighten. Någon annan som kan bekräfta?
 
Toppen