Inofficiell BC träff Hong Kong 8e dec 2018

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av palmen, 8 Maj 2018.

1. Hachans

Hachans Medlem

Nej det blev kul till slut! Men den där morgonen Doha när vi fick boarding passen för dagen efter, där var man inte positivt inställd innan man fått mat och några timmars sömn alltså!

2. CJR

CJR Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske på mig!

3. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    SAS har ju som bekant ändrat i Hong Kong linjen så det blir från Köpenhamn nu och man kan inte åka på fredagen för att hinna fram till 15 för öl. Jag bokade om till utresa den 6e och hemresa kvar den 10e (måndag) fast nu efter midnatt istället för på morgonen.
    Kan ju konstatera att det är säkert massa BC-folk ombord redan med tanke på att de flesta säten på rad 30 var upptagna.

Mikael Stillman, Agö och Tonton gillar detta.
  4. MarDrum

MarDrum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är jag också ombokad till 6/12' hemresan kvar den 10. Blev lite stressad då jag inte kollat här på någon dag, ligger vid stranden utan telefon på Gran Canaria.

palmen gillar detta.
  5. Hansi

Hansi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sätt upp mig på kanske. Vilket/vilka hotell är aktuella? Vilka datum gäller... skall kolla 6 -10/12 också...?

Last edited: 15 Juni 2018
  6. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Tanken med det hela är att folk flyger och bor som de vill. Vi sätter bara upp en tidpunkt vi möts upp. Själv kommer jag nog bo på något av Intercontinental hotellen men spenderar nog så lite tid som möjligt där.

7. Hansi

Hansi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter bra.
    Finner inga Bonusresor denna period???

8. Tonton

Tonton Medlem

Trevligt att du vill hänga med.

Angående bonusresor så rekommenderar jag dig att kolla på hemsidan direkt, alternativt använda någon av alternativsidorna som du kan hitta här på BC om du söker lite. Utan att ha kollat så är min gissning att det inte finns på just dessa datum, de har säkerligen gått åt för länge sedan.

9. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sätt upp mig som ett Kanske beroende på BC-julbord och förstås arbetet.

Sir Karlsson gillar detta.
  10. Hansi

Hansi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Måste tyvärr avstå. Fick besked nu att jag skall på annan resa då. Ha det så bra allihop!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!