Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Nikje

Medlem
Fick dela den här av Carl-Fredrik Malmgren som inte riktigt kommer ihåg alias här på BC.

En RIKTIGT bra video av som verkligen! lyckas fånga den härliga/roliga känslan av jippot genom hela filmen!

Austin T.o.R 12 Mars 2018! | Magisto
Riktigt bra! Hoppas som sagt att det kan bli repris nästa år när det lär behövas en MR!

Imponerad över fikabeställningarna a la "Berra o Robban"(Sällskapsresan)! Brukar nästan skämmas och känna mig girig när jag beställer tre enheter..:D

Noterbart låg andel kvinnor bland pax? Räknar inte med punkbandet...(vilka kan förresten 2018 komma undan att blotta sig, om inte punkare?:rolleyes:) Dock lite fundersam över lämpligheten att däcka efter blandning av alkohol och sömnpiller ifall det blir en nödsituation, om den uppgiften stämmer..
 

Jimpa

Medlem
Vi måste ha varit på två olika flygningar. :)

Inte att jag störde mig över huvudtaget men kan absolut förstå barnfamiljen eller kvinnan som ville jobba innan hon landade, som fick flytta fram och bort från stöket. När Norrmännen hade samling vid rad 41 så var det i mina ögon bara trevligt chatter om än för hög volym. Störde mig inte på det heller (snarare tvärtom). Men återigen kan jag förstå andra passagerare som reagerade och då måste naturligtvis crew säga till.

Det var flera passagerare som påkallade besättningens uppmärksamhet och påpekade att man inte visste att det här var en "partyflygning" utan bokade i tron om att det var en helt vanlig flygning till USA och är man inte mentalt förberedd på att det ska vara "stök" ombord, så blir det ju också extra påträngande.

Va, pratar vi inte om ARN - LPA i lördags kväll :)
Ja hade jag flugit med min familj hade jag också velat flyttat och det önskar man till o från med charter.
Har sett folk som har spytt över en annan. Folk som håller på o startar slagsmål bara för att en bebis skriker m,m Idioter het enkelt.
Men att det sker på reguljär är ju inte vardag :) Trodde faktiskt att hon med bebisen tillhörde samma gäng men ack så fel man kan ha på avstånd.

Bak i kabinen så märkte man ju inget av att nån stördes. Varken jag eller stolsgrannen. Enda var att det var ett lämmeltåg till det flygande systembolaget :) Pratade även med en som gjorde en MR från Tyskland och han kände sig bara som en "Grumpy old man" eftersom han inte hade deltagit i festen :)
 
Toppen