Senaste nytt

Inofficiell BC:se loungeturné - Star Alliance, Heathrow T2 - söndagen den 20 november 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

Abbs

Medlem
Grymt trevligt igår! Curryn i Krisflyer var någorlunda godare än den i United, äggröran och baconet i Air Canada var grymt och baren i United var bäst. Dessvärre var ölutbudet under all kritik i alla loungerna :(
 

lilly k

Medlem
Vilken lounge skulle ni rekommendera om man ankommer flygplatsen runt 4-tiden? För pre-snacks och fördrink innan hemresan! Tar kärran som går hemåt 18.20 sedan.
 

palmen

Moderator
Vilken lounge skulle ni rekommendera om man ankommer flygplatsen runt 4-tiden? För pre-snacks och fördrink innan hemresan! Tar kärran som går hemåt 18.20 sedan.
Antar att det är på eftermiddagen, personligen gillar jag Singapores lounge bäst, men många andra gillar United för baren och utsikten. Varför inte ta 1 timme i varje lounge ungefär, det är bara några meter mellan dom så enkelt att gå emellan.
 
Mycket trevligt hela dagen igår. Jag blev positivt överraskad av United, har bara besökt några av deras inrikeslounger i USA tidigare utan att bli särskilt imponerad, men här var det hyfsad mat, najs bar och rätt gott om utrymme.

Tack till @SNIFF och @Tonton som snickrade ihop detta event. Tack även till @Ricci som påpassligt kunde låna ut nål och tråd! ☺️
 

jerixon

Medlem

Tyckte London Pride och den här var goda :)
IMG_20161120_173610.jpg
 

lilly k

Medlem
Antar att det är på eftermiddagen, personligen gillar jag Singapores lounge bäst, men många andra gillar United för baren och utsikten. Varför inte ta 1 timme i varje lounge ungefär, det är bara några meter mellan dom så enkelt att gå emellan.

Tack för tips, kanske gör vi så också:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen