Worldtraveller
Medlem
Bokade förra veckan en award-biljett STAR 2-4-1 via kundtjänst i Tallinn eftersom online inte fungerade.
När jag blev framkopplad frågade jag om man slapp betala "Service Fee" eftersom online inte fungerar. Naturligtvis behöver man inte betala, fick jag till svar.
Nåväl, bokade, fick itinerary på mail och allt var OK och allt biljetterades...
När jag igår tittade på min Itinerary/Receipt ser jag att service fee ändå var debiterad.
Pratade med Tallin imorse och fick till svar att det bara är om man bokar SAS, via Tallin, som en service fee debiteras på 375 kr. Ingen service fee tillkommer för STAR eftersom online inte fungerar.
Mina debiterade "Service Fee 450 kr" ersätter det tidigare bränsletillägget och den avgiften ingår egentligen i Taxes, Fees, Other charges. Vilka skall betalas av alla...
Lagom rörigt, eller hur
Vad har ni andra för erfarenheter av Service Fee?
När jag blev framkopplad frågade jag om man slapp betala "Service Fee" eftersom online inte fungerar. Naturligtvis behöver man inte betala, fick jag till svar.
Nåväl, bokade, fick itinerary på mail och allt var OK och allt biljetterades...
När jag igår tittade på min Itinerary/Receipt ser jag att service fee ändå var debiterad.
Pratade med Tallin imorse och fick till svar att det bara är om man bokar SAS, via Tallin, som en service fee debiteras på 375 kr. Ingen service fee tillkommer för STAR eftersom online inte fungerar.
Mina debiterade "Service Fee 450 kr" ersätter det tidigare bränsletillägget och den avgiften ingår egentligen i Taxes, Fees, Other charges. Vilka skall betalas av alla...
Lagom rörigt, eller hur
Vad har ni andra för erfarenheter av Service Fee?