Senaste nytt

Inga mail eller erbjudanden från SAS?

TheEagle

Medlem
Har du sett mitt inlägg 14 i tråden? Du måste själv pusha för detta, annars är det ett varaktigt fel. Jag skulle rekommendera att du ringer och inte ger dig förrän dom har löst detta åt dig. Det är ett känt fel.

Sist jag ringde så berättade jag hur de gjort för dig. Så har redan använt dina förslag. De lyckades inte i alla fall. Har nog ringt 5-6 gånger nu.
 

bjobr

Medlem
Jag har irriterat mig på att alla kampanjer och liknande från SAS har gått till min jobbadress, trots att jag har en privat adress registrerad på kontot. Igår kollade jag igenom min profil och upptäckte att jobbadressen fanns under "Företagsuppgifter" där. Det gick inte att radera adressen, men nu har jag lagt in en privat adress där också så får vi se om det hjälper. Kanske skickar de i första hand till företagsadressen om den finns inlagd?
 
A

Aurora

Guest
Har inte fått mail fra SAS Eurobonus siden Juni... Byttet adress da, er vel antakeligvis det som gjorde susen. Så anbefaling til andre: ikke skift adresse med mindre du må!

Skal se om jeg finner noen løsning på problemet.
 

trekker

Medlem
Jag har inte fatt nagra erbjudanden fran SAS pa nastan ett ar. Da jag reste nastan varje vecka fick jag alla mojliga erbjudanden och kampanjer sasom utmaningar, boostningar, genvagar till guld etc. Nu nar jag bara gjort en bonusresa sedan November har jag inte fatt nagonting. Detta tycker jag ar valdigt konstigt, varfor forsoker dom inte "lura" tillbaks kunder som plotsligt slutat flyga? Det maste ju vara battre att erbjuda mig nagon morot for att boka nagra SAS resor nu an att som forra aret erbjuda mig fasttrack till guld nar jag redan var guld....
 

NotRyan

Medlem
Det maste ju vara battre att erbjuda mig nagon morot for att boka nagra SAS resor nu an att som forra aret erbjuda mig fasttrack till guld nar jag redan var guld....

Jag fick också fasttrack till Guld fast jag var Guld, men eftersom jag hoppade på kampanjen ändå och fick 50.000 statuspoäng så blev jag Diamond också utan några större problem :)
 

trekker

Medlem
Nar var detta? Jag fick mitt i oktober forra aret, efter det har det i nte kommit nagonting. Sista tiden har jag flygit BA men jag vill garna behalla mitt guld mes SAS da det ar betydligt trevligare att resa SAS med guld and utan, speciellt nar familjen ar med.
 

NotRyan

Medlem
Nar var detta? Jag fick mitt i oktober forra aret, efter det har det i nte kommit nagonting. Sista tiden har jag flygit BA men jag vill garna behalla mitt guld mes SAS da det ar betydligt trevligare att resa SAS med guld and utan, speciellt nar familjen ar med.

Fasttrack till Guld var i oktober förra året, men guld är ju inte speciellt svårt att flyga sig till, annars kan du ju alltid gå till marknadsplatsen här på forumet och hinta om att du gärna vill ha EBG :)
 

trekker

Medlem
Ah ok, vi far hoppas att det kommer en ny i Oktober! Sitter pa 0 poang denna perioden sa behover hitta pa nagot om det ska bli guld igen.....
 
Toppen