Senaste nytt

Inga julklappar mer?

niksal

Medlem
Är det bara jag, eller får man färre julklappar än tidigare? Ja, privat går det ju så med åldern och det är okej. Men vad har ni fått från flygbolag, hotellprogram etc i år?

Jag har igen återkvalificerat mig till Club Calrson Concierge med råge samt i år både kvalificerat mig till guld, platinum och återkvalificerat som platinum hos Finnair Plus. Jo, fick ett mass-mail med "tack för det gångna året", men ett sådant skickar min arbetsgivare åt alla som köpt en rulle toapapper (nu säljer vi inte det, men ni förstår poängen).


Det är inte länge sen jag parkerade bilen ett par nätter på waterfront med en voucher jag fick från Club Carlson, och Finnair har i historien till och med delat ut Rimowa trolleys åt sina platinums.

Jo, vi tjänar poängen så på det sättet förtjänar vi inget extra, men någon liten present till bra kunder borde väl vara okej? Typ lite extra CC poäng (20k?) eller en short-haul upgrade voucher till Finnair är väl inte helt orimligt?
 

FF#1

Medlem
Ja det har minskat, tex club Carlson hade ju fram till i fjol en årlig överraskning i form av 5000-10000 p. Inget i år
 

johansch

Medlem
Jag fick 5 GB extra data från min mobiloperatör. Meddelat via ett SMS strax efter Kalle Anka på julafton. Tyckte det var ganska snygg gjort. :)

(Operatören tillåter att man sparar upp till 100 GB till framtida bruk.)
 
Toppen