Senaste nytt

Inbjudan till mingelkväll på Grand Hôtel 7 oktober

<blockquote><strong>David Granström;12226 wrote:</strong> Finns det någon tanke på gemensam transfer från Arlanda Express till Grand eller ska man beställa delad "tågtaxi" och tjäna 100 EB-poäng? :)</blockquote>
<br />
Arlanda Express bjuder på t/r biljett om man kommer till deras biljetthall på morgonen. Från Centralen delar vi nog på taxi - borde inte kosta mer än 100-120kr per bil.
 

Sakoz

Medlem
Idag kom brevet, men jag insåg att taggarna inte estetiskt och i färg riktigt matchar min väska. Får sonika går ner på stan och ta hål i öronen och använda dom som örhängen i stället, hoppas ingen i redaktionen misstycker. :D
 

Jacob

Medlem
<blockquote><strong>Sakoz;12240 wrote:</strong> Idag kom brevet, men jag insåg att taggarna inte estetiskt och i färg riktigt matchar min väska.</blockquote>
Byt ut väskan till någon modell som passar taggarna, det är min rekommendation... :p
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gnopps

Medlem
<blockquote><strong>Jacob;12266 wrote:</strong> Byt ut väskan till någon modell som passar taggarna, det är min rekommendation... :p</blockquote>
Annars kan vi fixa den exakta färgdefinitionen om du vill doppa väskan i en hink.
 

Bryant

Medlem
Det hade varit väldigt trevligt att träffa er alla. Jag har tyvärr fått förhinder och kan inte dyka upp på eventet :(. Men nu kommer jag ju iallafall känna igen er när ni är ute och reser med era orangea taggar :)
 
Hoppas kunna vara med nästa gång. Kommer att vara i Brazilia. Reser med TAP i Business. Hinner dessvärre inte att få taggarna innan avresa.
 

Dr. Miles

Expert
Det är väldigt förvirrande att denna artikel kommer upp på förstasidan med texten "Inbjudan till mingelkväll på Grand Hôtel 7 oktober".

Jag trodde att jag hade missat något. :)
 

Jacob

Medlem
Det är väldigt förvirrande att denna artikel kommer upp på förstasidan med texten "Inbjudan till mingelkväll på Grand Hôtel 7 oktober".

Jag trodde att jag hade missat något. :)
Det är parametrarna som behöver ändras. Just nu är de "mest kommenterade" artiklarna som plockas. Detta ligger på to do-listan.
 

TjudöBoy

Medlem
Skulle varit trevligt att delta men är tyvärr förhindrad av arbete, det är högst irriterande när arbetet skall inkräkta så mycket på fritiden. :) Ha en trevlig dag och kväll!
 
Toppen