Senaste nytt

In-flight massage på Thai Airways Airbus A380

Yekermo

Medlem
Jag har tidigare läst någonstans att Thai skulle börja erbjuda massage i F på A380. När jag googlar hittar jag dock inga rapporter om detta. Är det någon som vet något mer, har de börjar erbjuda detta och isåfall på vilka rutter?
 

Jacob

Medlem
Har du en första klass biljett med Thai får du en timme gratis massage på marken i Bangkok. Däremot i luften har jag inte hört att det skulle finnas något sådant, annat än någon funktion inbyggd i stolen.

Det enda flygbolag jag känner till som erbjuder (eller har erbjudit kanske) massage i luften är Virgin Atlantic.
 

Dr. Miles

Expert
Om jag har förstått rätt finns det inte dedikerad plats för massage onboard på befintliga THAI A380. (eller utförs det på Crew rest?)
Däremot har jag läst att det finns inbyggd massage funktion på stolarna. (Det finns på tidigare modellen också)
 

Swisser

Medlem
Låter klart häftigt.
Jag flyger med deras A380 i F senare under året och hoppas de erbjuder detta då och att det införs på samtliga flighter med denna maskin. Hellre massage än en dusch under flighten. Bra jobbat av Thai.
 

Traveller

Medlem
Thaimassage eller någon afrikansk massageform?

Den massagen var över nacke, axlar och rygg, slutade vid midjan. Det var inte så märkvärdigt faktiskt. Flighten var en en riktigt bra flight med superservice. Strax innan landning förstod jag varför allt var så "extra bra". Då kom nämligen mannen i stol 1A fram till mig, lämnade över sitt visitkort - Quality Manager South Afrikan..." stod det. Det var bara att höra av sig till honom i framtiden om det var några som helst problem.. Allt har sin förklaring.
 
Toppen