AABack2ARN
Medlem
Förklarade de vad som hade gjorts fel? Fick hon inte uppgradera dig? Kunde pengarna inte dras? Hade hon tryckt in fel kombination av obegripliga kommandon?
Förklarade de vad som hade gjorts fel? Fick hon inte uppgradera dig? Kunde pengarna inte dras? Hade hon tryckt in fel kombination av obegripliga kommandon?
Låter som ett troligt scenario. Samma sak har hänt mig vid åtminstone ett tillfälle. Bokningen kom upp i SAS app, men försvann efter en dag eller två. Bokad av vår då nya resebyrå på jobbet. De hade glömt att utfärda biljetten... Vilket en mindre resvan kollega fick erfara vid incheckning. Ännu ett scenario där rese-intresset lönat sig (för min del som upptäckte det hela i tid)Jag misstänker att om man gör allt utom reissue, så skulle det se ut som att man har en businessbiljett i appen tills dess att ticketing deadline infaller.
Min gissning är att hon inte gjorde reissue på biljetten. 12kkr är ingen uppgradering utan snarare en ombokning till Business mot fare difference. Jag misstänker att om man gör allt utom reissue, så skulle det se ut som att man har en businessbiljett i appen tills dess att ticketing deadline infaller.
En normal affärsresebyrå har service 24/7 via någon typ av hotline.Tur att du hade en resebyrå som har öppet sön. em. inte många som har.