Senaste nytt

IHG Free Nights Faster - Jan till Apr 2019

kristerj

Medlem
Mina avklarade moment har också krediterats direkt. På de tidigare kampanjerna har "slutbonusen" inte kommit förrän efter kampanjens slut, om jag minns rätt. Vad som oroar mig lite är att jag fått flera mejl under kampanjen med informationen "complete 5 of 7" ibland "complete 5 of 5" osv för att få slutbonusen. Får kontakta supporten efter kampanjen om jag inte får slutbonusen.
 

Homer

Medlem
Vad är det här för jävla skit!



Double Your Stay
Earn double points on every stay, starting with your second stay, up to 40,000 bonus points


Fick en e-post i dag med lite förbättrat erbjudande, fortfarande alltför dåligt för att jag ska bry mig.



Dear Homer,
Earn an additional 5,000 bonus points when you stay at any IHG hotel worldwide.
from now until 30 April.




Stay 2 times and get 5,000 bonus points

Complete two stays and earn 5,000 bonus points.
 

kristerj

Medlem
Till slut så ordande det sig. Fick slutbonusen direkt på kontot efter senaste vistelsen.
upload_2019-3-28_15-59-33.png
 

Kris

Medlem
Till slut så ordande det sig. Fick slutbonusen direkt på kontot efter senaste vistelsen.
Nice! Jag har fortfarande inte fått min full-pott-bonus. Står fortfarande 80% progress trots att jag är färdig med hela kampanjen... Nåja, den som väntar på något gott...
 

Kris

Medlem
Till slut så ordande det sig. Fick slutbonusen direkt på kontot efter senaste vistelsen.
Styrkt av inlägget från @kristerj skickade jag ett mail till ambassador service i morse och frågade om mitt case var en glitch. 15min senare fick jag ett mailsvar och hade dryga 30k till på kontot. Bra där ambassador service! Å nu är kontot tömt igen genom rewardsbokning. Gäller att inte ha för stor exponering i IHG rewards-points... :D
 
Toppen