Senaste nytt

IHG Accelerate Promo 50.000 points

johhenrik

Medlem
Då var min klar. Den sista struntar jag i, då den kostar mig mer än 1000 poäng för att klara av. :)

ihg-challenge.png
 

jumbooze

Medlem
Det verkar finnas lite fördröjning, jag ser registrerade qualifying stays registrerade 11 & 12 där de var genomförda helgen innan och fortfarande 0 på kampanjen där de borde ha triggat 3 challanges.
 

johhenrik

Medlem
Jag har märkt att de gått ifrån hur de gjorde tidigare, då allt processades en gång per natt. Nu verkar de köra en massa olika körningar vid olika tider på dygnet. Poängen jag fick idag hade inte kommit in i morse exempelvis.
 

jumbooze

Medlem
Nu så ser jag "track progress", två nätter läste upp 75% då det blev 2 olika stays bokade med appen & en med points package.
Snart blir det ett antal extra bonusar i Kina och då går jag i mål med allt förutom 80USD på mat&dryck för 1300p
 

Thornado

Medlem
Är det någon som fått de 800/2000 p bonus för fast track cities som hkg/hgh/ctu mfl ( ej shanghai )?

Jag har fått 2*2000 poäng för 2 stays i Hong Kong (står "GC Q4 Key Destination Member Activation" på mitt statement).
Nu väntar jag bara på att sista vistelsen ska komma in på kampanjen också för att allt ska vara klart (för visst borde kostnad för frukost räknas in till "spend $X on F&B", under förutsättning att frukosten inte ingår i rum-raten?).
 
Toppen