Senaste nytt

Idag startar SAS höstkampanj 1.000.000 billiga resor

Homer

Medlem
Kanske är sant som ni säger, att SAS är nästan fullbokat hela Oktober till BCN.
Tvivlar dock starkt på det..

Nej, jag tycks aldrig hitta bra priser med SAS på de datumen jag vill flyga.
Då har jag betydligt lättare att få bra priser med Lufthansa samt BA och ibland passar även Swiss väldigt bra med prisnivån.


Ha, BCN är ju ständigt återkommande som point bargains, så den linjen lär inte gå så bra.
Inte för att jag tänkt åka dit men jag kollade på priserna och jämförde med DY, visst de har slängt ut lite
billiga biljetter här och där men medelnivån är minst 100% högre än DY.
Fast det kanske är många som är beredda att betala de priserna för att få gratis kaffe.
 

maba

Medlem
Nej, det luktar lite desperation... Men men, det är billigt och den här kampanjen sträcker sig ända fram till slutet av juni samt inkluderar Malta, som inte var med förra vändan. Så jag är glad! :)

Håller fullständigt med Alx angående Malta, ska se om jag kan hitta en billig resa dit samt utnyttja Club Carlsons bo 4 betala för 2 på deras Radisson blu
 

Palazzi

Medlem
Birmingham för 499kr är ju helt otroligt med 100% miles:eek: Nu stämde inte datumen för mig, men får kanske skjuta på den resan något..

Jag bokade iaf ARN-MXP, LIN-ARN till bra pris alldeles nyss :)
 
Jag tycker SAS är smått dåligt, ja.
Speciellt dåligt är att det är så dyrt att boka relativt nära inpå. (1 månad och tidigare)
Ser ingen anledning till att välja SAS före t.ex Swiss eller BA. (förutom inrikes då jag är tvungen.)

Jo, men så fungerar ju prissättningen. SJ gör likadant. Lufthansa hade jag tänkt att boka biljetter hos för en "rekaresa" till Hannover inför ett mässbesök vi ska göra där. 10 Tkr för en dagstripp en vecka före avgång avskräckte i allafall mig... Jag gläder mig över att SAS är välbokat, sen är det säkert så att man säljer dessa biljetter (alltför) billigt.
 
Sådär..då har man bokat även in en prisvärd MAD(ARN-CPH-MAD) resa också för 1700 kr.
Det bästa är att den flygs med rymdraketen MD-80 i båda riktingarna och dessutom ger mig 5000 EB poäng ;)
 

seat56f

Medlem
Håller fullständigt med Alx angående Malta, ska se om jag kan hitta en billig resa dit samt utnyttja Club Carlsons bo 4 betala för 2 på deras Radisson blu

SAS flyger väl bara tor/sön till Malta, dvs du får ändå bara ut tre nätter på din bokning isåfall? Annars en bra idé. Iofs kommer man ju runt lunchtid på torsdagen, så kanske kan man isf boka ons-sön med vääääldigt sen incheckning (nog bra att förvarna hotellet om den saken) - men man får iaf rummet direkt när man kommer... Flyget tillbaka på sön går väl tidigt nog för att du inte ska ha nytta av natt mot måndag ändå.
 
Toppen