Senaste nytt

Idag går 4 miljoner svenskar på semester

Jacob

Medlem
Tvivlar på att det har ökat så värst mycket på två år, så fr.o.m. idag så är 99% av alla arbetande svenskar således på semester! :p
Spännande att man tillhör den där sista procenten. :p Jag har en vecka kvar att jobba. Kommer bli en ganska seg vecka har jag en känsla av med tanke på att de flesta både internt och externt kommer vara borta.
 

agehall

Medlem
Jag skulle också ha börjat semstern igår, men det blev uppskjutet då jag måste till NBO för ett möte på tisdag. :(

Nåja, två stays till på Hilton (layover på ZRH samt i NBO) gör det ju lite mer överkomligt.
 

sembl

Medlem
Semester ?

Det har man väl några dagar i veckan på kvällen när man sitter och dricker cocktails ensam i en hotellbar =)
 
Jag är på semester nere på Västkusten och det är faktiskt riktigt skönt att vara ledig. Har ju alltid haft 99mac att sköta sedan 2001 men nu är det inte så längre.
 

nilsson

Medlem
Det är kanska ok i Kuala Lumpur, med mango-smoothie och paraplydrinkar på takterrassen. Jag ska se om det är möjligt att ta sig upp i det där förbaskade tornet imorgon innan jag checkar in.
 
Toppen