Senaste nytt

Hyrbilspriserna har skenat i LA jmf Avis direkt mot Holidayautos

Rebel

Medlem
Jag behöver hyra bil i San Fransico i ca två månader, Juni till August.
Jag är dålig på vad hyrbilar kostar i Usa. Avis vill ha ca 40 000 och jämförelse sidorna något mindre
Finns det ett bättre alternativ???
 

palmen

Moderator
Jag behöver hyra bil i San Fransico i ca två månader, Juni till August.
Jag är dålig på vad hyrbilar kostar i Usa. Avis vill ha ca 40 000 och jämförelse sidorna något mindre
Finns det ett bättre alternativ???
Jag hyrde 10 dagar för 3500 for en bil i storlek "stor" i San Francisco nyligen. Priserna ändrades mycket sista månaderna så det kan absolut vara så att det blir billigare närmare hyrdatum, men det beror nog mycket på bokningsläge också, speciellt då februari inte direkt är högsäsong.
 

fcx

Medlem
Jag behöver hyra bil i San Fransico i ca två månader, Juni till August.
Jag är dålig på vad hyrbilar kostar i Usa. Avis vill ha ca 40 000 och jämförelse sidorna något mindre
Finns det ett bättre alternativ???
Ska man hyra bil länge så kan det vara bra att ta kontakt direkt med stationen snarare än att gå via centrala bokningen.
 

Homer

Medlem
Jag behöver hyra bil i San Fransico i ca två månader, Juni till August.
Jag är dålig på vad hyrbilar kostar i Usa. Avis vill ha ca 40 000 och jämförelse sidorna något mindre
Finns det ett bättre alternativ???


Biluthyrarna har speciella deals för så långa hyror, här är några exempel

Long-Term Car Rental - Monthly Car Rentals | Enterprise Rent-A-Car
Long-Term & Monthly Car Rental Options | Avis Rent a Car
Hertz Multi-Month
https://www.dollar.com/Business/Multimonth_rentals.aspx
 

RimaZ

Medlem
Jag hyrde 10 dagar för 3500 for en bil i storlek "stor" i San Francisco nyligen. Priserna ändrades mycket sista månaderna så det kan absolut vara så att det blir billigare närmare hyrdatum, men det beror nog mycket på bokningsläge också, speciellt då februari inte direkt är högsäsong.
3500 SEK för 10 dagar?
 
Toppen