Hyrbilspriserna har skenat i LA jmf Avis direkt mot Holidayautos

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Maja, 30 Juni 2021.

1. Hachans

Hachans Medlem

Äsch, alla bilar även de europeiska är justerade för de kassa amerikanska vägarna. Spelar ingen roll vad man väljer ur det hänseendet.

2. Välj europeiskt eller Japanskt om du kan. Malibu etc är ju helt hemska på vägen.

Det är först i premium segmentet där bilarna går att köra så som vi är vana.

Jetta, Passat är rena rama lyxåken jämfört med likvärdigt från GM, Ford, Buick, Chrysler.

toer00 gillar detta.
  3. airac

airac Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det stämmer, som täcker självrisk på alla hyror som jag gör under försäkringsåret.
    Som världen ser ut just nu, boka det som är flexibel och där du får bäst kontakt med kundtjänst om det skiter sig.

4. Mediana

Mediana Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Okej, har inte hyrt bil på länge med tanke på att jag inte rest något .. kollar nu två veckor i LA i Maj .. 17500 kr för en mindre bil. Det är ju fasiken helt galet. Nu är jag riktigt bitter ..

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  5. Har samma problem. Får bli SFO mestadels av semestern, där det går hyfasat att ta dig fram med public transport istället för hyrbil.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!