Senaste nytt

Hyra bil i norra Italien - svindyrt nu!

Nikje

Medlem
Tack för tipset. Antar att det enbart går att se priserna om man blir medlem? Får kanske chansa och bli medlem.
Jämförde lite på en kärra och det verkar vara ungefär 15 % av priset som syns på holidaydrive.se så landar man nära 540:- kan det definitivt vara värt det enligt min mening.

Som alltid: kolla villkoren och vad som ingår etc, verkar t ex gå att avboka kostnadsfritt fram till 48 timmar innan upphämtning.
 

Migato

Medlem
Jämförde lite på en kärra och det verkar vara ungefär 15 % av priset som syns på holidaydrive.se så landar man nära 540:- kan det definitivt vara värt det enligt min mening.

Som alltid: kolla villkoren och vad som ingår etc, verkar t ex gå att avboka kostnadsfritt fram till 48 timmar innan upphämtning.


Blev medlem och kommer bli en bokning via de. Tack för tipset. Däremot såg jag att de inte har 6+ sittplatser med automat. Det som är grupp SGAR eller grupp O. Grupp K eller SVMR har de som din bild visar. Får bli ett samtal till de och se om det går att boka.
 

Tostarp

Medlem
Blir det inte billigare att köra ner i egen bil? Jag har även testat biltåget ner (DB) och det är väldigt bekvämt.
 

RickardG

Medlem
Blir det inte billigare att köra ner i egen bil? Jag har även testat biltåget ner (DB) och det är väldigt bekvämt.
Det kan bli det, vi har gjort det många gånger, men det beror på hur länge man ska vara i Italien, hur många övernattningar som krävs på vägen ner samt hur priserna på färjor är. Just nu är Corona en extra faktor som ofta ställer till det.
 
Toppen