Senaste nytt

Hyatt statusmatchar igen

palmen

Moderator
Jag fick precis följande svar, försökte matcha mot IHG Platinum Ambassador.

We are excited about your interest in Hyatt’s Tier Match Offer. Currently, we are able to match our Diamond status only with Starwood Preferred Guest’s Platinum status. On reviewing the attachment, I am glad to inform you that you are eligible to receive Platinum status on your Gold Passport account number
 

johhenrik

Medlem
Jag fick precis följande svar, försökte matcha mot IHG Platinum Ambassador.

We are excited about your interest in Hyatt’s Tier Match Offer. Currently, we are able to match our Diamond status only with Starwood Preferred Guest’s Platinum status. On reviewing the attachment, I am glad to inform you that you are eligible to receive Platinum status on your Gold Passport account number
Jag fick samma svar med IHG RA.
 

Henrik_B

Medlem
Denna kampanj måste ha varit en impulshandling hos något marketingteam på Hyatt, orsakad av SPG-Marriott dealen. Beredskap för att ta om hand om efterfrågan glömdes helt bort i det frenetiska tillståndet.

Fick först gratulationsmail om Diamond, fast de glömde uppdatera kontot från Gold. Påtalade detta och fick nytt gratulationsmail och uppdaterat konto till Platinum. Skickade ett spetsigt svar varpå kontot uppdaterades till Diamond samt utskick av ett antal nya gratulationsmail samt ursäkta oss.

Jag är naturligtvis tacksam för denna matchning (även om dyrbar tid slösades), men det är alltid intressant att se när stora organisationer pratar till kunder och rör sig som elefanter i porslinsaffär.
 

jumbooze

Medlem
Fick bara Platinum för HHG/iHG Plat, det är väl fair men de matchade ju vissa till Diamond så man var väl för sen på bollen, synd
 

FFlash

Medlem
Det tog länge, men idag fick e-mail om Platinum offer. Nekade med hänvisning till Hilton Diamond ifall de vill tänka om ett Diamond offert på nytt, annars struntar jag i Hyatt. Tackade ändå för möjligheten
 
Toppen