Senaste nytt

Hvad kan man forvente af kompensation?

Repeat

Medlem
Vi er nu super glade for at det loftspanel ikke ramte en af os. Det var ret tungt med alt det vand i. Havde det ramt min søn i babysengen, så havde det sgu været ret alvorligt.
Vi synes nu at få to overnatninger for at have haft en dårlig er ok. Specielt da vi havde snakket om at komme tilbage, da der var masser vi ikke havde ser endnu.
 

Accor

Företagsrepresentant
Börja med hotellet i fråga, som @Agö skriver. Jag har lyckats få både ekonomisk ersättning och poäng från hotellet, när de har gjort bort sig.

Nu finns @Accor representerade på forumet! Så deras "kundtjänst" är det inget fel på, utan de har hjälpt mig flera gånger med lyckat resultat.

Återkoppla hur diskussionen med hotellet gick.


Hejsan,
Vill bara förtydliga att vi (AccorHotels i Norden) inte driver någon form av kundtjänst här på forumet utan vi försöker följa vad som skrivs så gott det går då det är fantastiskt roligt att följa era upplevelser. Vi försöker såklart hjälpa till i den mån det går om ni har frågor eller behöver hjälp.

Mvh
Hanna
AccorHotels Norden
 

olo

Medlem
Vill bara förtydliga att vi (AccorHotels i Norden) inte driver någon form av kundtjänst här på forumet utan vi försöker följa vad som skrivs så gott det går då det är fantastiskt roligt att följa era upplevelser. Vi försöker såklart hjälpa till i den mån det går om ni har frågor eller behöver hjälp.
Absolut, mitt svar om "kundtjänst" var kanske lite att ta i, men er närvaro är mycket uppskattad!
 
Toppen