Senaste nytt

Hur uppgraderar man (vid gate) med poäng och vad kostar det?

Om man vill göra en upgrade från Go - Plus innan resa till ARN-EWD så kostar det 15’ poäng alt 3000kr. Är det ngn som vet om det är samma poäng/kr om man gör det ute på Arlanda?
 

agehall

Medlem
Det stod ordagrant "Unfortunately, you are not eligible for an upgrade with this booking. Please try again with your next booking."
Men VAR stod det? På agentens skärm eller?

Det denna tråd handlar om är hur man uppgraderar i gate/servicecenter hos SAS, inga andra former av uppgradering.
 
Men VAR stod det? På agentens skärm eller?

Det denna tråd handlar om är hur man uppgraderar i gate/servicecenter hos SAS, inga andra former av uppgradering.

Aha... Då ber jag om ursäkt. Dock började min frågeställning runt kostnad för att uppgradera vid Gate/Check in, dock var anledningen till det att jag inte kunde uppgradera online, på SAS hemsida.
 

agehall

Medlem
dock var anledningen till det att jag inte kunde uppgradera online, på SAS hemsida.
Och det beror på att du har fel bokningsklasser för detta, men det är en helt annan typ av uppgradering än vad tråden handlar om.

Det är ungefär som att ställa en fråga här om vilken färg som är bäst att använda när man ska måla huset grått - för SAS-plan är ju gråa så då måste det ju vara rätt forum att fråga i...
 
Och det beror på att du har fel bokningsklasser för detta, men det är en helt annan typ av uppgradering än vad tråden handlar om.

Det är ungefär som att ställa en fråga här om vilken färg som är bäst att använda när man ska måla huset grått - för SAS-plan är ju gråa så då måste det ju vara rätt forum att fråga i...

Who took the jam out of your donut?

Jag har bett om ursäkt redan, det kanske räcker? Eller vill du ha en individuell ursäkt, för denna enorma kränkning?
 
Toppen