Hur tjänar ni era poäng?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Undrar, 12 Juli 2019.

1. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det gamla erbjudandet med värdering även nere i Öresundsregionen gick ut någon gång i juni. Tyvärr hade jag aldrig tid att göra det själv så hoppas erbjudandet kommer tillbaka. 6k för försäljning är ju lite väl snålt, var inte det typ 20-25 tidigare.

Frisk78 gillar detta.
  2. Xpressen

Xpressen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag sålde min lägenhet med Bjurfors för någon månad sedan och fick 30 000 poäng för det. Bor i Göteborgsregionen.

3. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Solskenshistoria!

lilly k gillar detta.
  4. bachelor

bachelor Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Försöker ta alla mina jobbflyg i plus saver eller business saver. Vet om mitt behov minst ett år före och kan följa biljetterna när de kommer ut fram till resdatum för att få bra deals och är beredd att ta obekväma resor som med många legs inom europa. Har flertalet gånger åkt gbg-cph-osl-mun istället för att ta en direktflight till Munchen.

Tar alla mina privata samt jobbutgifter på Amex om det går och annars Mastercard. Har utan problem 300k spend på Amex med alla hotellnätter, representationsmiddagar, flygbiljetter och övriga utgifter, och kommer upp i högsta klassen i fly premium.

Sen försöker jag att maximera det sista med att handla på Coop istället för ICA samt nappa på andra erbjudanden när de kommer.

HenrikAI, Tonton och ldmnt gillar detta.
  5. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håll tungan rätt i MUC!

Zniper, Abbs, Jean-Pierre och 3 andra gillar detta.
  6. bachelor

bachelor Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det aldrig ok att använda standardförkortningar för städer istället för officiella flygplatsbeteckningar

7. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo, om de är korrekta IATA-benämningar på en stad, som TYO (Tokyo) eller SEL (Seoul).
    Men helst ska man undvika förkortningar eftersom det lätt blir fel, t ex MUN-CHP
    Är inte Munchen-Köpenhamn utan

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Brandten, aruba1, kedja och 5 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!