Hur tidigt behöver man vara på Arlanda under Covid-19?

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Bamse35, 15 Januari 2021.

1. GOTBound

GOTBound Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Personalen vid säkerhetskontrollen har en fin laminerad A4 utskrift med pedagogiska bilder av korten printade på, både de kort som ger fast track och de kort som inte ger fast track, de som inte ger fast track har ett stort rött kryss över sig.

Om det mot förmodan skulle uppstå tveksamhet från personalen vid säkerhetskontrollen så be dem titta i sina papper.

Jannes, Jane Insane, Piffsan och 3 andra gillar detta.
  2. micke

micke Medlem

Tänk på att det bara gäller vid ingången närmast SAS-incheckningen.

3. igelkotten

igelkotten Medlem

Har fungerat för mig vid T5-säkerhetskontrollen närmast Sky City flera gånger, har det ändrats?

4. Piffsan

Piffsan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stort tack allesammans!! :)

5. micke

micke Medlem

Jag har iallafall blivit hänvisad till den andra när jag försökt ta mig igenom med Platinumkortet. Nu var det iofs. några år sedan och har själv bara gått genom den fasttracken sedan dess. Kanske gäller det på båda om du inte haft några problem.

6. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Känns skönt att ha EBG+ inför sommaren. Skulle ge magsår att chansa på ordinarie kö.

011430121 och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  7. GOTBound

GOTBound Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    011430121 gillar detta.
  8. Nicklas Johansson

Nicklas Johansson Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm vart ligger den fasttracken? skall flyga om någon vecka och kommer ha ont om tid.

9. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Finns fast track på båda security in till T5, både den närmast sky city samt den borta vid sas incheckning.

10. micke

micke Medlem

Längst bort på T5 mot höger sett ståendes mot incheckninsdiskarna.
    Menndet verkar som du måste ta mitt inlägg med en nypa salt. Verkar ju som att det funkat för de andra med den andra fasttracken.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!