Senaste nytt

Hur snabbt uppdateras statusen?

fcx

Medlem
Gör sista kvalificerande flighten för guld på måndag kväll (med BA). Finns det någon chans att äta frukost i GF på onsdag?
 

nota bene

Medlem
Ja, en liten chans... Det kan gå så snabbt, men skulle inte räkna med det.

Det kan också gå att tigga sig in genom att visa upp boardingkortet från måndagens flygning, så att du kan visa att du faktiskt hunnit flyga in poängen...

Räkna med att det inte går, så blir du positivt överraskad om det händer!
 

trekker

Medlem
Gör sista kvalificerande flighten för guld på måndag kväll (med BA). Finns det någon chans att äta frukost i GF på onsdag?
Jag hade liknande forra veckan, jag hade 1480 TP och flog in till LHR fran Helsingfors och hade ett byte pa LHR. Poangen fran den flighten han givetvis inte in pa kontot men jag kom in anda. Jag ringde BAEC innan och fragade och dom sa att jag skulle ta med boardingkortet och sedan om dom inte slappte in be loungpersonalen ringa BAEC sa skulle det ordna sig. Val pa plats sa behovde jag inget av det da de ansag att 1480 var nara nog...
 

fcx

Medlem
Gör sista kvalificerande flighten för guld på måndag kväll (med BA). Finns det någon chans att äta frukost i GF på onsdag?

Jag citerar mig själv sittandes i businessloungen :(

Poängen kom in igår, men statusen uppdaterades inte. Loungedraken kunde se att poängen kommit in, och att det var konstigt att statusen stod kvar som silver, men det var bara att ta rulltrappan upp...
 

trekker

Medlem
Jag citerar mig själv sittandes i businessloungen :(

Poängen kom in igår, men statusen uppdaterades inte. Loungedraken kunde se att poängen kommit in, och att det var konstigt att statusen stod kvar som silver, men det var bara att ta rulltrappan upp...
Uselt maste jag saga, om dom kan se att poangen ar dar maste dom ju forsta att du ar guld.
 

trekker

Medlem
Jag citerar mig själv sittandes i businessloungen :(

Poängen kom in igår, men statusen uppdaterades inte. Loungedraken kunde se att poängen kommit in, och att det var konstigt att statusen stod kvar som silver, men det var bara att ta rulltrappan upp...
Bad du dom ringa BAEC?
 
Toppen