Senaste nytt

Hur signar man upp för Avis Presidents Circle?

plover

Medlem
Hej, läste på eurobonus gold förmånssidor att du får 12 månader gratis medlemskap i Avis högsta program. Gick in och kollade på avis sidor, men där finns bara möjlighet att snmäla till lägre nivåer. Någon som lyckats utnyttja detta erbjudande ? Hur gjorde ni ?
Dkall till Kapstaden i november…
 

plover

Medlem
Uppdatering: lyckades logga in med min gamla preferred och där var jag automatiskt uppgraderad till Presidents Club. MEN intressant att priset för en hyra i CPT via denna förfrågan var 1,000 kr högre än när jag skickde fö4frågan via SAS Appen som guldmedlem. Suck.
 

Berglund

Medlem
intressant att priset för en hyra i CPT via denna förfrågan var 1,000 kr högre än när jag skickde fö4frågan via SAS Appen som guldmedlem.
Det här med hur hyrbilar prissätts är en djungel utan lag och utan ordning. Försök inte förstå utan bara acceptera och gör det till en vana att alltid, alltid kolla runt - för priset - det kommer att variera!
 

pswe

Medlem
Uppdatering: lyckades logga in med min gamla preferred och där var jag automatiskt uppgraderad till Presidents Club. MEN intressant att priset för en hyra i CPT via denna förfrågan var 1,000 kr högre än när jag skickde fö4frågan via SAS Appen som guldmedlem. Suck.
Har du intresse av att få poäng hos SAS så boka via Avis speciella Eurobonussida. Kan dessutom mycket väl ge dig ett tredje prisförslag.
 
Toppen