Budgetresenär
Medlem
Om jag köper t ex en SAS-biljett av en resebyrå brukar det ta 5-10 minuter innan min biljett får ett biljettnummer och när det händer så vet jag att allting är klappat och klart. Men, hur är det om man ändrar en befintlig biljett, när kan man då vara säker på att allt är klappat och klart? I mitt fall handlar det om en Miles & More-award som jag gjorde ändringar på för 2 dagar sedan, men jag har fortfarande inte fått något bekräftelse-email på ändringarna. Jag ringde nyss Miles & More och frågade om status och de sa att allt var ok, men vi vet ju alla hur det är med pålitligheten hos kundtjänst... Jag kan få upp min bokning på Lufthansa's/Miles & More's, Avianca's och Saudi's hemsidor, men hur kan jag försäkra mig om att biljetten till 100% är klappad och klar? Jag kan tillägga att jag har haft mycket problem med den här biljetten, segment har försvunnit helt plötsligt och jag har blivit ombokat till negativa bytestider några gånger, så jag vill verkligen vara säker på att allt är ok den här gången.
Last edited: