Senaste nytt

Hur når man SAS utanför kontorstid

M.T

Medlem
Sitter på sfo och försöker få tag i SAS. Är *A Gold och trodde att telefonsupporten skulle vara öppen 24/7 för oss men icke. Ingen SAS personal är på plats förens om två timmar...
 

taxvalp

Medlem
Sitter på sfo och försöker få tag i SAS. Är *A Gold och trodde att telefonsupporten skulle vara öppen 24/7 för oss men icke. Ingen SAS personal är på plats förens om två timmar...

Är du Eurobonus Guld eller annat bolag? Det är bara SAS egna guldmedlemmar som har tillgång till kundtjänst 24/7.
 

M.T

Medlem
EuroBonus guld.

Kommer inte fram... Efter knappa in ditt EB nummer får jag veta att de har öppet mellan 07-19....
Ringer +46 8 797 40 00
 

taxvalp

Medlem
EuroBonus guld.

Kommer inte fram... Efter knappa in ditt EB nummer får jag veta att de har öppet mellan 07-19....
Ringer +46 8 797 40 00

Underligt. Förutsätter att du knappat in numret rätt... Nu spekulerar jag - men kan det vara strul med tonvalsfunktionen? Testa att ringa via Skype, det har funkat för mig.
 

MTheC

Medlem
Jag har vid två tillfällen haft liknande problem, kunde då komma runt det genom att ringa det engelska (UK) numret och då funkade det.
 

Jonas C

Medlem
Hände mig när jag precis blev donerad mitt EBG-kort. Fick ringa till svenska supporten som manuellt fick aktivera mitt EB nummer i systemet så att 24/7 support funkar. Annat fall så brukar jag ringa till USA-numret på Skype. Ringer man dem på dagtid (15-17) så är det samma personal i Tallinn som sköter Amex-bokningarna som svarar.
 

Kris

Medlem
Försökte ringa in till sas nu på morgonen (EBD) medn fick bara "thank you for calling. This office is now closed...".
Har provat två svenska nummer som är nämnda ovan samt det danska. Alla med samma resultat. Någon som upplevt samma problem nyligen?
 

011430121

Medlem
Försökte ringa in till sas nu på morgonen (EBD) medn fick bara "thank you for calling. This office is now closed...".
Har provat två svenska nummer som är nämnda ovan samt det danska. Alla med samma resultat. Någon som upplevt samma problem nyligen?
De har öppet nu på 0770 727727 var precis i kontakt med dem
 
Toppen