Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Björnström, 22 April 2011.

?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?

1. < 50.000 poäng

17,7%
  2. 50.000 - 100.000 poäng

17,7%
  3. 100.000 - 200.000 poäng

28,4%
  4. 200.000 - 350.000 poäng

20,0%
  5. 350.000 - 500.000 poäng

9,4%
  6. > 500.000 poäng

6,9%
  1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    72000 och 90000 inlösta för en resa i C till ORD i Juli för 2(Amexvoucher)

2. extacn

extacn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    634 747 POÄNG
    Medlemsnivå: Gold
    Poäng som förfaller: 189 290
    Förfallodatum: 30 APR 2014

1 person likes this.
  3. Randy Marsh

Randy Marsh Medlem

Land:
    Norge Norge
    67 413 poäng, får ytterligare 5 200 poäng för pointbooster i slutet av maj. På grund av Norges halvstalinistiska förbud mot bonuspoäng på inrikesresor så har jag ganska få flygpoäng, de flesta av dessa kommer från BGO - ABZ med WF i economy extra. Resten av poängen kommer från kreditkort som MC, Diners och Trumf Visa (norskt kort som ger upp till 28 poäng per hundralapp). Ska skaffa mig ett SAS EuroBonus Amex Platinum och slänga Diners i soptunnan nu när de tagit bort gratis loungebesök.

Räknar med att vara uppe i 145 000 poäng (inkl minst 40 000 flygpoäng från planerade resor) i höst eller början av nästa år, siktar på en tur i F till USA :)

4. Philip Ganemyr

Philip Ganemyr Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Jag bodde precis 1 vecka på Grand Wailea Resort på Maui här i april och det va skit, man fick köa för handdukar på morgonen vid poolen och man får köa för armband för att få vistas vid poolområdet. Sen har dom ingen självparkering utan endast valet parking vilket suger plus att maten är totalt överprisad jämfört med andra fina lyxkrogar där i området.

Satsa hellre på Maldiverna med Hilton än att bo på Grand Wailea på Maui, du får otroligt mer värde för dina poäng.

5. henkedio

henkedio Medlem

Hur upplevde du Maui i övrigt? Ska själv åka till Oahu imorgon, och sen vidare mot Maui. Kommer stanna på Maui 8 nätter, några tips?

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ligger på en bit över 200k hos EuroBonus just nu, men då har jag spenderat 160k senaste två månaderna... ;) Känns lite tomt på kontot, så jag får väl spara lite nu.

7. Tack Philip Ganemyr, skall ha det i åtanke. Har du varit mycket på Hawaii så tar jag gärna andra tips..

8. OSL_Commuter

OSL_Commuter Medlem

Hmm, kollade precis & jag har nu 510k efter att ha bränt 210k på en resa med familjen till BKK. Skulle tippa på att jag vid årets slut är på 800k plus.

9. Philip Ganemyr

Philip Ganemyr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Maui är en väldigt vacker naturskön ö med mycket att utforska. Det du inte får missa är soluppgången på vulkanen Haleakalā, vägen mot Hana och den stora Big beach som ligger alldeles nära Grand Wailea och även snorkla vid Black rock där du får simma med stora havssköldpaddor som äter alger.

10. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    64 464 poäng idag för att vara exakt. Inga bonusresor planerade i dagsläget.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!