Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063

LPC123

Medlem
160k
330k i bokning med 3st vouchers som går ut Dec 2020.
Nästa voucher kommer i april som det ser ut nu.
 

Bankiren

Medlem
Vi har för närvarande 312k samt två vouchers som går ut vid årsskiftet. Sedan är det ungefär 30k EB-poäng som överförs från AmEx inom kort. :)
 

MTheC

Medlem
Tyvärr en bra bit över miljonen samt 4 vouchers som löper ut 2020-12-31 (och 2 resor bokade så kan bli 1 voucher samt ca 250k poäng tillbaka (den andra använt FlyPremium för) om/när de ställs in). Känns som risk för att alla vouchers inte kan nyttjas...hoppas SAS klarar sig annars är det många poäng som brinner inne.
 

Lukas S

Medlem
1.35 miljoner (och kanske 6-8 checkar) i skrivande stund. Känns högst osannolikt att poängen skulle bränna inne, men jobbigt läge nu såklart. Segt också att man inte kan boka *A awards med EB just nu vilket försvårar poänganvändandet. Har också runt 50 privat förbetalda (men avbokningsbara) hotellnätter och ett gäng bilhyror med rätt dyra bilar som jag hoppas inte ska brinna inne.

Dock så måste jag säga att jag är väldigt glad över att både jag och fästmön (och andra i min närhet) a) inte är sjuka (än?) och b) med mycket stor sannolikhet inte kommer bli av med våra jobb. Det som upptar mina tankar i dessa tider är hälsa först, sen ekonomi och allt praktiskt, och sen långt ner alla poäng/miles/gratisnätter/bonusar som man sparat på sig men inte hunnit utnyttja :) Förhoppningsvis lugnar sig läget inom några månader och då kan man foka om på bonusprogram och annat.
 
Toppen