Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Björnström, 22 April 2011.

?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?

1. < 50.000 poäng

17,7%
  2. 50.000 - 100.000 poäng

17,7%
  3. 100.000 - 200.000 poäng

28,4%
  4. 200.000 - 350.000 poäng

20,0%
  5. 350.000 - 500.000 poäng

9,4%
  6. > 500.000 poäng

6,9%
  1. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ca 285,000 poäng tror jag att jag har iaf.

2. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror jag har ca 9000 just nu, brände 36 000 till LYR. Så länge som ungarna flyger för 50% så är målet att samla så man har till en inrikes Sverige eller Norge (läs en resa till till LYR:)). Däremot så finns det en himla massa Avios och en del Dividend miles, samt 5K till 75K miles i olika hotellprogram. Det är en strategi jag utvecklat sedan jag kom hit, att spara poängen i hotellprogrammen och sedan kan man konvertera dem dit man behöver dem. Är ju även en form av riskspridning.

Last edited: 14 Maj 2012
  3. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Knappt 50,000 poäng just nu men har lagt de flesta *A-flygningar på mitt Phoenixmileskonto hittils, byter över till EuroBonus nu inom kort. Har även ordnat mig ett EBMC så jag hoppas poängintjäningen skall accellerera något. :)

4. johanolsson

johanolsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter denna månads utbetalning ligger jag på 36,586 poäng. Har aldrig hämtat ut några, men har bara affärsrest i drygt ett år.

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Strax över 80k på lite mindre än 2 år. Flyg står för ca 15-20k resten är "bonusar" samt MC/Amex. Går väldigt sakta uppför mot den nivå jag siktar på, men om allt skiter sig kan jag flyga F inom Asien i alla fall :)

6. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
  7. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    +347822 Status just nu
    -145000 Precis dragna för min kommande Award trip i F/C

hann således aldrig breaka 0,5M fan.

8. Adamsson

Adamsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har 114.660 EuroBonus-poäng. Funderar på om man skulle sätta sprätt på några av dem i sommar! :cool:

9. Totopez

Totopez Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    65.000 just nu. Har använt några nätter på Scandic, hela familjen till Paris (Amex 241+ barnen för halva priset), en 50% poängrabatt till London och en businessuppgradering till Chicago det senaste året.

10. Jag har ca 84.000 poäng + 1 st Amex 2-4-1 voucher.
    Ett dilemma för mig är om jag ska använda Amex vouchern för SAS Business class eller använda 60.000 EuroBonus poäng till intra-Asien bonusresa i First class.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!