Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063

GOTATH

Medlem
Ca 53000. Poängen går inte ut för än i feb 2015 så jag har ett tag på mig att samla vidare. Vet inte riktigt vad jag ska bränna dem på. En C-resa långt bort lär det ju bli i alla fall. 50k för uppgradering till LX F är dock inte helt fel...

Edit: Inlägg nr 200! Jippie:cool:

Har samlat på mig lite poäng senaste året märker jag. Just nu har jag runt 215 000 poäng och har väl lite mer som ska ticka in snart :)
 

Ricci

Medlem
Satt med nästan 400 000poäng förra året när SAS var nära KK, det var inte riktig skoj:(
En förstaklass resa i år till Asien och man kom ner lite, men nu börjar det närma sig 300.000.
Så det börjar snart bli dax att leta någon efter förstaklass resa till Asien igen:p
 

henke291

Medlem
Dags att väcka tråden till liv igen? Jag har 300k, men även bränt runt 150k senaste året. Fick dock min 2:1 voucher från Amex i veckan så börjar bli dags att boka en resa.
 

JeanHell

Medlem
Jag har i dagsläget cirka 120000 poäng.
Kommer accelerera intjäning 2016 tack vare tips och råd från detta eminenta forum med bla AMEX, 2-4-1-voucher samt Copp Medmera Mer!
 

nissefalk

Medlem
Har inte flugit med SAS eller Star Alliance sedan 2010 men har nu 30k poäng intjänat på Master Card, AMX, Fortum, Plejmo och Coop etc.

Får nog shoppa ordentligt om jag skall få ihop till en vettig resa, men, det är ju i alla fall 3 ToR GOT-ARN så ganska användbart ändå med tanke på att det bara kommer från vardags betalningar.
 
Toppen