Senaste nytt

Hur länge är min Eurobonus-status giltig?

Det normala är att de där utskicken baserar sig på poängsummor som är ett par veckor/någon månad gamla. Kan det vara så att du drog in rätt mycket under december och att de helt enkelt skickat det baserat på gammal info?

Jag drog in dom sista poängen i dec på min NY resa och det var tack vare det jag fick mitt guld.
Det är precis det här - av någon anledning så baseras utskick på data som skrapats några veckor sedan. Vaket av @mha321 !
 

freppa87

Medlem
Har en fråga angående grace på bortgivet guldkort: Jag gav bort ett guldkort till min sambo som har period 1/2-31/1. Nu i dagarna har vi insett att hon redan trillat ner till EBS, d.v.s. ingen grace period alls. Stämmer detta eller tror ni något blivit fel? Det står 01/19 som expiry på hennes fysiska EBG-kort men jag levde i tron att det ALLTID var 3 månaders grace?
 

Canadien

Medlem
Har en fråga angående grace på bortgivet guldkort: Jag gav bort ett guldkort till min sambo som har period 1/2-31/1. Nu i dagarna har vi insett att hon redan trillat ner till EBS, d.v.s. ingen grace period alls. Stämmer detta eller tror ni något blivit fel? Det står 01/19 som expiry på hennes fysiska EBG-kort men jag levde i tron att det ALLTID var 3 månaders grace?
Underligt. Du är säker på att hennes period inte är 1/11 - 31/10 ?
 

freppa87

Medlem
Underligt. Du är säker på att hennes period inte är 1/11 - 31/10 ?

Helt 100%. Däremot är min period 1/11-31/10 men det ska inte spela någon roll? Vad tror ni, någon idé att ringa SAS för att se om det kan lösas? Vi åker till New York imorgon och vore trist att missa 25% extra bonus samt boardinggrupp.
 

Canadien

Medlem
Helt 100%. Däremot är min period 1/11-31/10 men det ska inte spela någon roll? Vad tror ni, någon idé att ringa SAS för att se om det kan lösas? Vi åker till New York imorgon och vore trist att missa 25% extra bonus samt boardinggrupp.
Ring dem och fråga ja. Det kan ju vara nåt nytt de infört så att giftade kort inte har grace.
 
Toppen