Hur kontaktar man Iberia?

Diskussion i 'Oneworld' startad av Andreas Eriksson, 27 September 2018.

  1. Andreas Eriksson

    Andreas Eriksson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Fick något fel vid bokning. Pengar dragna/reserverade

    Please contact Serviberia as soon as possible via reservation bla bla på 901 111 500

    Due to a problem with connection between the system your booking was not completed correctly. We have requested authorization and blocked the amount in your account. It will not be charged to you until you complete the booking.

    It is very important to save this information and provide it over phone.

    Numret fungerar inte. Numret kan inte nås för tillfället har jag fått nu i bra många timmar.
    Skickat ett meddelande över Messenger men inget svar.

    Ska jag boka en ny biljett via travelstart och sen bara skita i detta?
    Normalt brukar det ju vara bättre att boka via flygbolaget direkt men inte via Iberia. Sicket strul och kontaktvägar obefintliga.
     
  2. Jensik

    Jensik Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Har du ringt telefonnret som står på deras hemsida? Contact telephone - Iberia

    Contact us
    [​IMG] If, for any reason, we have not been able to answer your question, please telephone us on:

    • If you require further information about reservations and flights, please contact:
      (+46) 771616068
      (spanish and english) 00:00 - 24:00 Lt. Monday to Sunday.
    • If you have any queries regarding our Iberia Plus card, we will be happy to help you on:
      phone
      077 161 6068 from Sweden or 701 001 52 from Denmark (spanish and english) 00:00 - 24:00 Lt. Monday to Sunday.
     
    Andreas Eriksson gillar detta.
  3. Jensik

    Jensik Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    901 nummer är spanska icke geografiska nr (shared cost call, där båda partner betalar för samtalet). Det går oftast inte att ringa till dessa med utländskt telefonnr.
     
    Andreas Eriksson gillar detta.
  4. Andreas Eriksson

    Andreas Eriksson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Det visste inte jag. Då har jag lärt mig något nytt för dagen.
    Allt löst nu förutom att jag inte fått tillbaka pengarna för biljetten jag inte har men det löser nog sig inom några dagar.
    Bokade en ny nu och denna gång gick det igenom.

    Tack!
     
    Jensik gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×