Senaste nytt

Hur gör ni när en kärlekspartner kommer in i bilden?

Är det "läskigare" att åka till USA än till England??? Kanske så att dina anhöriga oroar sig för att du ska få ont i ryggen och träsmak där bak? :)

Min mor är extremt orolig som person och hon tycker det är betydligt jobbigare när jag är i t.ex Vietnam, USA eller liknande istället för i Europa. Därför brukar jag dra en vit liten lögn med vart jag ska.

Träsmak? Tveksamt att man får det i Business/First va? Reser aldrig i ekonomi när jag åker själv längre. Bara när 'snåla' vänner är med.
 
OT svar
Jo, Business class inom Europa hos europeiska flygbolag är ofta samma stol som i Economy class. Om man flyger lång t (t ex mellan Norden och Kanarieöarna) med Boeing 737/Airbus A32x tror jag att man kan få ont i ryggen även i Business class.

Om jag överlevde LLA-TFS i Y på MT så finns det inget man kan få ryggont av inom Europa. Inte om man är ung. :p
 

Matsson

Medlem
Herr och Fru Matsson i samma kabinklass allt sedan Pakistan International till Manila via 24 Timmar i Karachi 1987 via 4-5 resor medThai övervåning på 747 an från ARN med 3 barn 3,8,10 år till dagens upplysta poängvärld!
Vi ser med viss fasa fram emot Finnairs gamla biz till Singapore om 2 veckor.....
Har BC att tacka för denna kvalitetschock!!!!
 

Ozz

Medlem
Attans - men jag är rätt trevlig, så om du vill ha sällskap nere i Thailand är det bara att skicka en biljett så kommer jag.. ;)
Rätt trevlig är jag övertygad om att du är och självklart hade ditt sällskap i Thailand varit mycket trevligt men jag känner att vintern/vårens biljettbudget är förbrukad redan ;)

Nu skall vi (Fru Ozz och jag) hitta nånstans att åka i mitten av mars då vi skall/måste lämna Thailand för nya stämplar i passet. Blir troligen en bonusresa till Tokyo, men det tar vi en annan tråd, sorry för OT.
 

Stockholmer

Medlem
Flyger samma klass. Delar man säng kan man även dela flygkabin, det är min devis. Däremot har jag ingen större familj att betala flygbiljetter för.
 

ACervin

Medlem
Inom familjen får man se till och hålla sig till samma kabinklass. Jag skulle vilja tillägga även om det är lite OT att jag delar @Senator uppfattning att ju mer business jag flugit, ju mindre intressant blir det. Missförstå mig rätt jag lägger gärna tid på att hitta en poängresa i C, men blir den för tidsödande så köper jag hellre en raka spåret ekonomibiljett.
 
Toppen