Hur bokar man business class till Mauritius (bonusresa för 90000 poäng)?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av rickard_89, 26 Juli 2014.

1. tigerisak

tigerisak Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen som har svar till min fråga?

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Säger de A330-200 lär det vara det som gäller i dagsläget, kan komma att ändras. Vet inte vad det är för flight schedule då tittat på, oavsett vad som står där kan det ändå ändras.

Dr. Miles gillar detta.
  3. Kevinator

Kevinator Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag letar också en awardresa till MRU under 2017. Någon som har koll på vilken/a månader som är bäst att besöka ön?

4. Faustus

Faustus Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det här känns faktiskt lockande, jag kollar lite nu och verkar vara följande star alliance som kör
    • Swiss, Edelweiss) (A330)
    • Austrian (777),
    • Lufthansa Cityline (A340) och
    • Turkish Airbus A330
    - vilken business anser ni vara bäst av dessa?

5. Swiss Edelweiss går inte att boka på EuroBonus eller annat Star Alliance bolag tror jag

chazzie gillar detta.
  6. LOT har seasonal charter till Mauritius också. Vet dock inte om man släpper några bonusplatser...

7. Faustus

Faustus Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Körde in Wien, Istanbul och frankfurt till MRU i awards.nu, verkar bara som dom släpper enstaka biljetter, dvs hitta två tur & retur ser ut att va mer eller mindre omöjligt :(

8. Anders R

Anders R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hittade och bokade 3st biljetter business med Austrian i Februari förra veckan, först fanns inga sen när jag kollade igen fanns det...

9. Newyorker86

Newyorker86 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Letar för februari 2017, för 2 personer.
    Är inte så noga med dag men jag hade inga problem att hitta bonusplatser då (var visserligen i tisdags jag kollade).

Edit: ska tilläggas att jag inte bokat än då frugan måste arbeta frugan lite mer först (konstigt nog)

10. Faustus

Faustus Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Verkar finnas en hel del i april maj om man letar lite..

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!