Senaste nytt

Hur är loungen på San Francisco International Airport?

Gotlander

Medlem
United Club har även en bar där standard drinkar / vin och öl är gratis och man får betala för premium drinkar.
Fast man förväntas ge dricks även för gratis drinkarna.
Mycket lite att äta och man får inte äta mat man tar med sig in i loungen.:rolleyes:

Måste säga att jag var besviken när jag var där i April. Men utsikten är helt ok ut mot plattan och eftersom den är så stor är det väldigt lugnt även om det är mycket folk.
 

henkedio

Medlem
Kan väl även skriva att vi inte kom in i EWA's lounge för ett par år sedan. Trots Aegean guldkort. De verkade inte ha koll på att vi var berättigade att komma in.
 

palmen

Moderator
Kan väl även skriva att vi inte kom in i EWA's lounge för ett par år sedan. Trots Aegean guldkort. De verkade inte ha koll på att vi var berättigade att komma in.
Jag har kommit in i EVA-loungen med Aegean guldkort så det är nog dagsformen på loungepersonalen som spelat in.
 

dino_81

Medlem
Kan väl även skriva att vi inte kom in i EWA's lounge för ett par år sedan. Trots Aegean guldkort. De verkade inte ha koll på att vi var berättigade att komma in.

EVA air gick ju med i Star Alliance för mindre än två år sedan (i mitten av juni 2013) så det kanske var innan dess du blev nekad entré med Aegean Gold?

Var det precis efter att de anslutit kan jag tänka att personalen i loungen inte hade riktigt bra koll?
 

henkedio

Medlem
EVA air gick ju med i Star Alliance för mindre än två år sedan (i mitten av juni 2013) så det kanske var innan dess du blev nekad entré med Aegean Gold?

Var det precis efter att de anslutit kan jag tänka att personalen i loungen inte hade riktigt bra koll?

Det var bara någon månad efter de blev medlemmar, så personalen var väl ganska grön. Men när man i San Francisco så bör man göra allt för att slippa United Club. Framförallt i internationella terminalen.

Ett sidospår bara, har inte United piffat upp ett antal av sina lounger? Har ett svagt minne av att jag läst någon om O'hare.
 
Kom inte in i EVA-loungen i december, trots att den var öppen å jag har EBG. Biljett i C. Blev hänvisad till United Club. En av de sämre loungerna jag varit i.
 
Toppen