Senaste nytt

Hotellbokning med rocketmiles.com

jumbooze

Medlem
Ja jag har sett att man får 3000 points för första bokningen med United och även 1000 miles om någon ger sin referens... sen hittat några hyfsat prisade hotell som ger 5000 miles. Så totalt 9000 miles för en bokning på 220 Euro i Köpenhamn får jag nog se som hyfsat värde.
Bor ju mycket i tjänsten också och bokar mina hotell själv inom viss budget :)
Stämmer, smidigt, plocka 1000 vid första referensen och sen om du har sambo kan du värva sambon på samma sätt och boka nästa gemensamma rum där och plocka lite extra miles
 
Tjenare, tänkte bara höra ifall någon har bokat Marriott och fått förmånerna även fast man bokat via Rocketmiles, har läst bak i tråden att en del andra program har gett förmåner men inte poäng. Någon som testat Marriott?
 
Turkish har extra bonus via rocketmiles ( fick ett mail med 75% extra)
Exempel 10 nätter på Dusit Thani för 31,200 SEK ger 162,750 miles
finns kanske någon som hittar value i detta @Jonas C ? :D
Dubbla poäng på alla bokningar på Kaligo just nu också.
Double your prosperity this Lunar New Year with this limited-time promotion!
FOR 3-DAYS ONLY
Enjoy double miles/points on all hotel bookings!
To enjoy this offer, simply visit kaligo.com/lunar-deals, choose to earn with any of the loyalty program partners listed and book any of our over 550,000 hotels. This offer ends 2 March 2018, so act fast!
 

mkubisztal

Medlem
Hade problem att boka rum, tur att jag hittade den här tråden. Följde instruktionerna från ett tidigare inlägg gällande Amex. Tur att det fortfarande går att komma runt genom att köra genom en amerikansk VPN.
 

Brandten

Medlem
Nu kör Turkish Airlines kampanj igen. Måste säga att det är ganska bra deal om man ändå ska boka hotell någonstans.

Kollade random datum på Bali där man tjänar in 173000 miles för samma peng ungefär som hotels.com tar för 9 nätter.

ARN-IST i TK C kostar 60000 miles + 2000kr i skatt t/r.
Säkerligen inte bästa värdet att använda poängen på den sträckan men det var ett exempel.

Att jämföra med eurobonusintjäning på 500 poäng per natt i deras samarbete med tex hotels.com och där vi vet ungefär vad en SK C resa går loss på!
114e43a32f22bea22bb1ce3b2fe838e7.jpg
 
Last edited:
Toppen