Senaste nytt

Hotell i Singapore med fri champagne

toer00

Medlem
Någon som vet om Shangri-La, Horizon Club har det..?
Jag vet att om man bor Valley Wing delen så ingår det Champagne 24/7/365... !!! :-D.
 

Komet17

Medlem
God kväll,

Har någon bott på The Fullerton Hotel Singapore?
Vad är det för skillnad mellan The Fullerton Hotel Singapore och The Fullerton Bay Hotel Singapore?

Efter att ha upptäckt att Ritz Carlton är nästan fullbokat för ett event under den tid som vi är i Singapore så söker vi ett annat hotell.

Kraven är:
- 5 Stjärnor
- Club Lounge inkl Gratis Champagne
- God mat på kvällen (tilltugg)
- Bra restauranger on-site
- Nya fräscha rymliga rum
- God frukost (kanske inkl. Champagne)

Tack på förhand!
 

DRG

Medlem
Vi bodde på Fullerton i helgen (2 vuxna med tonårsbarn). Vi hade inte club rum men rum på samma våning som loungen. loungen såg ganska trist ut, mest som en kantin. Fanns champagne (Veuve Cliquot) när det var öppet inkl frukost. Loungen stängde runt 22.

Hotellet i övrigt fint och formell service ( lite väl formell för min smak) Vii åt på Fullerton Bay en dag och jag tyckte nog service och bemötande var bättre där. Fullerton känns och är stort och på till exempel frukost i vanliga restauranten är det väldigt rörigt och personalen vimsig. I loungen måste man sitta inne glad tiden.

Skulle jag åka igen skulle jag definitivt pröva Fullerton Bay. Mindre och dessutom trevligare miljö och restaurang (vid vattnet)

Reservation för att vi inte provade den Italienska restauranten högst upp på Fullerton men deras bar var bara OK vad gäller mat, inte mer än så.

Edit. Rummen är stora. Fullerton Bay ligger seaside och har bättre utsikt om man gillar vatten.
 
Toppen