Senaste nytt

Hotell i Las Vegas 2-5 juli - tips?

Maja

Medlem
Tack för alla tips!

Värmen är vi fullt medvetna om. Vi hat varit i Vegas vid samma tidpunkt tidigare, så vet vad som väntar oss. Efter att ha varit i Florida de senaste 6 åren med betydligt fuktigare värme samt även varit i Malaysia i juni/juli så är vi lite förbereda på vad vi kommer möta.

@gdaily - Circus Circus lär vi hoppa över. Råkar ha en 7-åring som inte är överdrivet förtjust i karuseller etc.

@Cliff Var också sugen på Hilton Elara. Tyvärr ligger det på $299 per natt under våra datum. Fick du priset via Hiltons sajt?

@Andreas Eriksson Det blir bara 3 nätter och endast en hel dag, så det upplever jag inte som särskilt lång tid.
 

AABack2ARN

Medlem
hotels.com tar 7100sek för 3 nätter på Hilton Elara inklusive skatter (minisvit). Icke-flexibel rate. 7500 för flexibel rate. Men då tjänar man inte några hilton poäng tyvärr.
 

cnord

Medlem
Fant nettopp studio på Elara til 4334NOK på dine datoer. Er samme rom som er rom nr 2 i 2bedroom suite forresten.
Siden du er HHdiamond kan du jo håpe på upgrade til flottere rom med stue :)

Elara_a_Hilton_Grand_Vacations_Hotel_Strip_K1RCS_2_Center_386x310_FitToBox_Center.jpg
elarastudio.jpg
 
Jag har bott på Venetian, Mandalay, MGM och Flamingo, och mina tips är Venetian eller Mandalay Bay, stora och trevliga rum. Venetian har en riktigt kul Mall och ett rätt lugnt poolområde. Mandalay har en strand med vågmaskin och ett haj akvarium, jag tror de har kvar aliens också ;-)

Och missa inte en show med Cirque de Soleil, det är fantastiskt.
 

Attachments

  • DSC_0200.JPG
    DSC_0200.JPG
    122 KB · Visningar: 195

Maja

Medlem
@cnord Vart hittar du detta pris?

@Fredrik När ska du ditt? Så jag vet när jag ska hålla koll efter din recension? :)

@Christiansson Har tänkt att vi ska försöka få till en bokning av Cirque de Soleil när vi är där. Det står på listan över saker som behöver kollas upp/bokas.

Tack för tipsen ang. hotellen. Vet att vi var runt på Venetian sist och kollade in deras mall etc.
 

Maja

Medlem
Tror det bästa vi kan göra är att flytta fram vårt ankomstdatum till söndag den 3/7 i stället för då sjunker priserna drastiskt om vi skippar lördag natt i Vegas.
 
Toppen