Senaste nytt

[Hotell] Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, 560 SEK/rum per natt

Dr. Miles

Expert
Priserna var inte varierande, alla hotellen kostade £20,12.

Jag har svårt att se hur det kunde varit enklare om jag startat en tråd för varje hotell, mao hundratals nya trådar, istället för att skriva alla hotellen på den här sidan kostar £20,12.
Det som du har postat i Priority Club tråd och den här dealen har inget med varanndra att göra, väl?

Ärligt talat, vad är problemet att jag postar flera hotel deals? Om du inte intresserad av dealen ignorera bara.
 

Homer

Medlem
Det som du har postat i Priority Club tråd och den här dealen har inget med varanndra att göra, väl?

Ärligt talat, vad är problemet att jag postar flera hotel deals? Om du inte intresserad av dealen ignorera bara.

inget av dem du postat är ju speciellt bra, men du har å andra sidan ignorerat riktiga superdeal.
Men tack för tipset, jag ska ignorera dina deal och jag ska inte posta något mer själv eftersom det inte uppskattas.
 

Palazzi

Medlem
Bra tips!

Hotell är något jag är alldeles för dåligt insatt i..

Är med i två hotellprogram, och bor alltid på deras hotell, oavsett pris (nästan).

Problemet när man själv söker är att man bara hittar deals i den region man vanligen befinner sig i... Jag sitter ju aldrig och letar hotell i Warsawa. Nu finns det dock en anledning att åka dit!
 
Toppen